Religon ...

En lektion idag, religon. Suck säger jag bara, och inte blir det bättre av att Zaid inte förstår vad det är man vill ha svar på, jag behöver en förklaring på uppkomsten av universum enligt vad Hinduerna anser. Istället letar han fram massor av information om hur länge universum funnits enligt olika religoner. Well, nu borde jag leta reda på fakta själv ...... Men hur ska jag kunna få med etik i det hela, om det är rätt osv. i den frågan jag har.
-Hur skapades universum sett från vetenskapen och Hinduism/Kristendom?

Körde även till skolan, fast idag med pappas bil, samtidigt som jag ska köra den enkla saken piper min mobil oavbrutet av sms. Det var Sara lilla som försovit sig och inte kommer till skolan, smack på dig söting :D.
Nej, åter till skolarbetet ..
Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0