När det ena är avklarat, är det dax för nästa sak!

Sådär ja. Nu har hela denna dagen gått, och jag har lyckats "fördriva" den mycket bra! Klockan är ju 23.21 och jag har haft full spurt hela dagen, trött, trött, snaaaaark!

Efter jag skrivit här senast, så fixade jag mig och sen körde mamma och jag in till stan, där jag hoppade av och mötte upp älskling vid H&M, Gustav. Så gick vi och kollade träningsbyxor till mig, fastnade på stadium ett bra tag, så länge att Sara hann komma dit B). Blev inte byxor, men ändå. Sen gick vi till H&M, Sara kollade skinnjacka och sen kom Mini, så handlade Sara och Mini chinabox, medans jag och Jonas handlade "sen" frukost på EH, så åt vi på chinaboxs uteservering, buuusigt! Sen sprang de iväg för de skulle ha foto.. Så gick vi lite och drygade i stan, tills vi tog oss till min skola, Jonas gick till Mia, för han ville ha skjuss hem så jag gick med Sara och Mini undertiden de hade foto :).

Seeeen var det "äntligen" dax för vår egen och frivilliga lektion, där gjorde jag inte mycket, Per fick läsa texten och han tyckte den var bra, så sen gjorde jag inte mer, pluggade liiiiiite till psykologiprovet imorgon. Sen cyklade jag och Sara hem till henne. Lagade spaghetti och köttfärssås, skrev ju innan idag, eller om det var igårkväll.. Att det var längesedan jag åt kött. Today I did. Det luktade så gott när vi stod där i köket och lagade mat, så jag smakade en tesked, sen kom tankarna om vad det var jag ätit. Så jag höll mig till endast pasta när vi väl åt. Sen gjorde vi nachos (haha vi är lite grisiga!) Och så kom Pia hem, så åt hon och sen körde vi iväg till träningen. Så sköönt! Man känner sig så duktig sen.. ^^. Och när träningen var slut kom min kära far och hämtade oss, samt körde hem Saris.

Väl hemma, kollade jag det sista av UB, sen satte jag mig vid datorn och tänkte fylla i PA papperna, så jag ringde Sara och då sa hon att jag skulle kolla pednet, så det gjorde jag och jääävlar vad vi fått mejl! Så jag tryckte ut vad jag kunde, la PA åt sidan och till nu, från klockan nio, har jag suttit och letat upp det jag inte kan, på internet. I love Wikipedia! ;*. Helt ärligt. Imorgon ska jag ha ett prov, där jag lärt mig det mesta till. Men till den uppsatsen vi ska ha på fredag, I'm dead! Måste prata med Zaid imorgon eftersom alla utom jag har ett ämne som rör etik ..... Speciella jag helt ärligt <3.

Så nu har jag ett jätte fint papper med allt jag ska kunna tills på fredag, så imorgon såfort jag gjort provet ska jag börja plugga på ett nytt, som är riktigt stort och kommer kunna innehålla upp till 4 st A4, med puuuure text! Däribland är det ord som Transcendens, Agnosticism och Sekularisering. Typ, HUH? Jo, jag har ju kollat upp det, så nu ska jag bara förstå i vilket sammanhang jag kan använda dessa för att höja betyget något snäpp och impa!

Förövrigt är jag riktigt trött, och imorgon på expon ska jag skriva färdigt båda texterna. Ohmygosh! Nej, nu ska jag läsa alla andra bloggar och sedan nanna..
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0