Jag och Sara ska starta ett band!

Idag har jag gjort massa bra saker till att börja med, skulle egentligen kört mc  till Sara men eftersom det regnade så körde jag med mamma och handlade mat, sedan släppte jag av mig själv hos Sara :). Var här hos henne och drack te samt åt mjuuukapepparkakor. Sen skulle jag ta bussen till skolan, självklart kommer den förtidigt och jag missar den. Så jag fick ta Saras cykel och cykla till skolan, det är fett att ha en cykel i stan! Hade ingen lärare men vi var duktiga ändå.

Lite över två var jag hemma hos Sara igen och sen har vi bara tagit det lugnt och nördat oss som vanligt. Men det är trevligt. Och vackert sjuger vi också, glömde nästan våra sexiga danser till "last christmas" Sara kom på utan någon anledning. Haha. Vi gjorde chokladbullar för en stund sedan och nu ska vi ge oss på.. Gissa vad, spaghetti och köttfärssås, ses snyggingar.
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0