I don't know why I trusted you, but I knew I could..

Well, idag körde jag som sagt mig själv til skolan, sa hejdå till pappa och att vi kanske skulle ses sen när jag slutat. Eftersom på vägen till skolan ringde mamma och berättade ännu mer bra saker om resan och pappa skulle bort till forex och växla pengar, så vi har det hemma ifall det kommer upp någon annan resa nu i dagarna. T.o.m. pappa ville åka mer på den idag än mamma, galet!

Så blev jag iallafall avsläppt i skolan, mötte upp Sara och senare under Expon blev jag på dåligt humör? Åt lunch som var kyckling klubba, höll mig ifrån den och valde det veg. alternativet, Malin undrade om jag tänker bli vegitarian, sa nej, för vissa saker klarar jag av, tror jag. Det är så äckligt om man tänker vad det är bara ><. Och det har jag kommit på mig själv att göra väldigt många gånger. Får väl komma på något bra alternativ till köttet i köttfärssås, för det är otroligt gott, iallafall min och Saras :).

Hade psykologi och sedan slutade vi, 14.10 och halv tre var jag i stan så jag väntade på Jonas för att åka med honom hem, men vi handlade med oss scones och varmdricka från Eh och satte oss på en bro, mysigt ^^.  Sen tog vi bussen hit hem till honom och han har väl gått igenom lite av sitt prov tills imorgon, och nu kallar han att jag ska göra sällskap medans fam. Ljung äter. Själv vill jag hem och prata med mina föräldrar, om resor och dylikt. Men det tar vi väl när han har ätit, ..
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0