Hata mig fort, älska mig aldrig!

SItter här och har det mys, i pyjamas och gammal musik, eller iallafall något år gammal! Har precis skrivit färdigt (om) det Sara och jag så duktigt skrev ner så vi har något att plugga på. Det blev två handskrivna sidor, helt ok ju! Dessutom har han verkligen berättat vad vi ska ha prov på.. :).

Nej åter till idag! Tog mig till skolan lite innan ett, var i skolan innan två och där snackade vi först lite, sen skrev jag in all text på en dator och sen blev det stan! När vi gått där en stund bestämde Sandra sig för att ta bussen hem, så jag och Sara gick till Jensens och åt sen lunch, ungefär vid fyra. Vi ville ha både kycklingfilé och deras mumsiga grekiska sallad, så vi delade och det blev jätte lagom, så gott så! Sen gick vi ännu mer i stan, vi gick i flera timmar rättare sagt! Hittade ett par jättefina jeans på bikbok för 299:-, såklart fanns alla storlekar utom min. Verkligen SNYGGA, och billiga!

Vid sex cyklade vi hem till Sariiis för att plugga B). Så det gjorde vi jätte flitigt och skrev ner och donade, sen belönade vi oss med daimtårta, tog tre bitar, sen åt jag upp min burk annanas jag tog med i helgen, mums! Sen blev klockan halv åtta och vi fick börja kolla busstider, så 19.58 (vaddå utnyttja?) tog jag bussen, och precis när jag skulle hoppa på ringde Jonas och sa att de kunde komma och hämta mig, så jag hoppade av vid stadsbiblioteket, där de efter bara 30 sek kom och hämtade mig! Så skönt att slippa en busstur på ca 50 min hem!

Åkte hem till Jonas där jag fick se hans och mojjes nya, likadana (?) jeans som inhandlats. Fina var de, men jag får nog vänja mig ändå.. Well, sen gick vi upp, mös och pratade, sen kollade vi vilka biofilmer som går nu, för han hade bestämt att på onsdag blir det bio för oss! Trevligt tycker jag, men han ville se patrick 1,5. Och den ska ju vi tjejer se så vi ska nog se en thriller om en seriemördare i NY. Spännande! Sen var det dax för mig att bli hemkörd. Så här hamnade jag.. Som vanligt, haha!

Dock är jag helt sängfixad innan jag flyttade till datorn, tänkte att det var bäst och jises, om jag kollar klockan nu liksom.. Så det var ju bra! Ska nog läsa lite på läxan nu. Sen händer massor av saker imorgon, även om jag bara har en lektion som börjar 15.10 - 16.40! Och den är dessutom frivillig, älskar mitt schema! Men jag måste erkänna att jag är nördig nog att jag ska gå på den.. Hehe. Men det är för jag vill höra vad Per tycker om texten, om jag ska lägga till/ta bort något.

Nej mer om imorgon blir det faktist imorgon, för om jag säger att jag ska göra saker så gör jag dem inte! Haha, that's me! Jo och om jag bara kunde hålla k*ften lite bättre ibland och inte vara så avslöjande, kanske t.o.m jag hade kunnat få vissa saker att vara hemliga så länge de ska vara hemliga, mer om det längre in i framtiden folks! Godnatt på er..
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0