Guten morgen

Jikes vad jag är trött idag, detta kommer bli en lååång dag.. Först ringde klockan 6.15, men det var alldelles för tidigt. Så jag ställde om den till 6.25. Lite bättre fast undertiden låg jag och tänkte på oom jag skulle springa och kissa, men vissa saker får vänta, haha! Gick upp och gjorde bedömningen av att jag inte orkade duscha idag, och håret såg tom. bra ut, så det blev bara två klämmor i nattafrisyren och lite hårspray, najs! Sen tog jag på mig och frågade mamma om hon skulle med ner och äta frukost, blev två mackor som vanligt och papa frågade ifall vi skulle gå på "disney on ice", så det bokar han nog snart biljetter till :). Mich und la familia.

Sen kom vi överrens om att jag kör till skolan idag igen B), yeah, annars skulle jag redan suttit på bussen. Kan inte släppa att vi har fetedagen idag :(. 8.50-16.30. Kollade även upp badets öppetider och de stänger innan jag ens slutat så det blir skolarbete så fort jag kommit hem och sen ska jag ta det lugnt och kolla på tv HELA kvällen, och denna gången ska inget rubba min plan. Lite efter åtta har Jonas med slutat så träffas vi, hade varit trevligt med bio ikväll ... hm.
Nej nu ska jag kiiila till bilen. 
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0