Fredag = Välförtjänt helg

Såja, slutade 11.40, åt lunch och sen gick jag till Hulken och mötte upp Sara. Så promenixade vi in till stan, tog en runda på Zara och den koftan jag ville ha är verkligen slut, eller den finns ju i L, wihoooooo. Sen gick vi till Åhlens och skulle kolla vantar till Sara, men de hade inga lovika, suck? Dock hittade jag en jättefin pärlrosa halsduk, får springa in och
handla den någon dag .. :). Iallafall hittade vi vantar till Sara på Accent och sen gick vi till H&M, bytade mammas leggins som var sönder, sen hittade jag själv två tröjor, var bara tvungen .... Sen gick vi in på Lindex där de har fått in massa
mysiga koftor, längtar tills praktiken börjar och man har 30% rabatt, hehe. Därefter blev det ett snabbstopp på Gottelisa, det är trotsallt fredag! :)

Och nu har jag varit så duktig att eftersom jag själv insett att pengarna inte kommer räcka till en jacka, får jag väl sälja något av de jag har, så det blir annons på minkpälsen igen och en annan förstor jacka från VM. Känner mig duktig, så köp de nu så kan jag köpa en ny jacka. Tack på förhand ;*. 

Slänger upp några bilder (se jag gör framsteg och Mini har gett mig tips på en bra hjälpsida! Tack ^^)

                            

Nej nu ska jag slänga på mig något bekvämt och åka hem till Sara, funderar faktist på att springa in och handla den där dumma söta halsduken ...
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0