Frånvarande?

Hrm, ja i en dag ungefär ... sry! Så jag tar igen det nu..

I fredags kväll cyklade jag till älsking, halvt mitt i natten. Sen satte jag mig och hade ångest ett tag, gick upp och fick skrivit ca tre meningar till min text, utställningstext. Halv elva typ körde vi hem till Sara, så tog vi en runda i stan jag och Sara sprang inom Mcdonals och handlade pommes och jag tog en glass också, kändes så onödigt. Men gott var det iallafall. Sen körde vi hem Sara och körde hem till älskling, bestämde att vi sov hos han ändå, vi var sååå trötta!

Vaknade på lördagen hemma hos älskling, vaknade vid  typ tio! Vaddå utmattad ..... Åt bullfrukost, sen gick vi hem till mig så jag fick fixa mig, sen körde älskling och hämtade bilen, så körde vi hem till Sara, och när vi kom dit var läget inte helt ok :(. Hennes bror har diabetes det är allt jag tänker säga. Så det fick vi sitta och bara  kontrollera läget, Sara var så duktig, en riktigt hjälteinstats! Sen stack älskling för han skulle till jobb. Så när Johan (Saras bror) varit i duschen ett tag, cyklade vi till stan, för Sara skulle kolla på jeansleggins :). Dock hittade vi inga och vi fick bege oss rätt snabbt hem då ingen fick kontakt med Johan..

När vi kom hem låg han och sov. Och när vi väl fått honom ur lägenheten satte vi igång och städa, jag damsugade och Sara torkade av i köket och sen torkade hon golvet. Därefter åt vi nuuuudlar, elle det åt vi nog innan vi började städa? Skit samma! Sen tog vi det lugnt framför tv'n och sen kom Mini! :) Snackade och og det lugnt och efter en timme kom Mia också. Sen satt vi och snackade hela kvällen, jo vi gjorde ju våran mat! Massor av gott! Dock missade vi efterrätten, eller vi snackade bort den! Lite i elva stack Mia och Mini och sen tog jag och Sara det mest lugnt och en stund efter kom hennes mamma, så fick jag skjuss hem, tack så jätte mycket! :) Tycker Sara och hennes mammas relation är så fin :). 

Var hemma innan tolv och vid ett kom Jonas hem till mig, somnade väldigt snabb sen efter det med, haha!

Och nu idag så har vi väl mest segat oss men nu närsom så kommer mamma och hämtar oss så ska vi in till stan, jag ska få ytterligare en ny kräm. Sen ska jag kolla på en bh samt ett linne jag såg på MQ igår. Hehe. Bara det att pengarna försvinner. Sen måste jag verkligen hem och göra allt jag SKULLE gjort i veckan. Och idag skulle jag simmat, men jag orkade verkligen inte så vi ska nog gå i skogen senare, om vi hinner, annars går jag ändå inte i skolan imorogn så jag kan simma då! Sen träning på tisdag, mums! Nej kära vänner och ovänner..
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0