Får det vara lite fläsk?

Drömde en knäpp dröm inatt med, såklart! Drömde att jag satt och åt fintastek den var typ tillagad, men när jag insåg att jag satt och höll en stor köttbit, som dessutom var rå och bara tuggade för fullt. Örrrrrk! Jag minns faktist int senast jag åt kött. Vet inte om man egentligen räknar kyckling som kött, men ja, det åt jag ju igår, men annars minns jag inte. Måste ha varit hemma hos Sara om vi gjort spaghetti m köttfärssås eller tacos. Heh. Och det var typ förra helgen! Så det är ju bra :). Jo, jag försöker sluta äta kött, iallafall till den gränsen det går.

Well, jag har redan hunnit fixa tre bra saker inför denna dagen! -packat träningsväskan, -fixat skjuss hem därifrån (för både mig och Sara), och -fixat cd'n! Så det känns bra. Ska fixa mig lite nu och sen ta bussen in till älskling, tänkte jag skulle höra av mig till Sara om hon också vill sitta och mysa lite i stan på ett EH.. Hon skulle ju ändå gå i stan så ^^. Nej ska fixa vidare mig nu, och typ, ta på mig något ... Later!
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0