Det enda ..

.. Som jag skulle prioritera idag (förutom expon) lyckades jag inte med. Att jag skulle ta det lugnt. Det är förjävligt. Att man inte ens kan ge sig själv lite jävla fritid.

Iallafall. Hade ju bara en lektion idag, så den övningskörde jag till, hade ingen lärare idag då hans barn var sjukt. Men vi körde på allihopa väldigt bra faktist! Själv fick jag; min väska färdig på utsidan, satte fast ståltråd i bottnen, klistrade fast grusen, målade några småklot, målade alla kanter och ovansidan i svart så jag bara kan sätta fast tyget sen, målade även pinnarna till de andra kloten. Sen råkade jag förstöra min väska när jag skulle ta bort en tygbit, så där är ett hål på ovansidan nu...

Slutade vid tolv. Och då stack jag och Sara till Caroli där de hade 25% för friskismedlemmar på intersport eller vad det nu hette, men där fanns inga brallor. Så vi gick till gustav och tog  bussen he mpå varsitt håll. Var hemma typ kvart i tre. Tjatade på mamma och pappa att de skulle komma hem vilket de gjorde tillslut så jag hämtade Jonas och sen körde jag till media markt, där jag handlade en plattång för 99:-! Egentligen kostar den 499:- så det är ett RIKTIGT KAP! Sen körde mamma hem oss, då vi hoppade hos älskling (han och jag alltså). Åt lite pannkakor och testade plattången som var väldigt bra, verkligen platt och så, fast den gled inte så bra på håret som jag färväntade mig, fast när jag tänker efter gör inte den jag hade innan det heller. Men för 100:- är jag 110% nöjd men snåla jag hade inte köpt den för 500:-, bara för det är dyrt. Men den är värd dom pengarna.

Jo och jag fick en exter hårddisk av pappa idag, det trodde jag ALDRIG! Men det var riktigt snällt, vaddå en ny dator kostar ju 10' så detta var väl ett lätt sätt ;). Haha, jag är nöjd iallafall.

Efter vi ätit hos Jonas så körde vitill jägersro, så jag fick hämta ut lite krämer på recept. Gelén jag handlade igår började svida imorse och det kändes nästan febrigt. Fattar inte vad mina fuckade ögon vill.. Iallafall blev det rikgit billigt, betalade bara 87 kronor, och det borde blivit 160? Har inte kommit upp i HKS än, men men. Sen blev jag släppt hemma (på min begäran) och sedan sex ungefär har jag fixat med att lägga över saker till den nya hårddisken. Fy fan vilken tid! Men hoppas att det är värt det :). Gjorde en break vid sju-åtta, då jag åt majskolv med Fifi, det är så jävla gott!

Just nu sitter jag och lägger över musik, sen ska jag ladda in bilderna från dagens klädsel och det jag köpt/fick. :). Idag har jag och Sara också bestämt att på lördag ska vi träffas så ska vi göra tre rättes middag till oss. Riktigt mumsigt! Det blir en liten grektisk sallad till förrätt, kyckling filé med råstekt potatis bea sås och till efterätt daimtårta alt. glass med frukt! Låter det inte underbart? Det tycker vi iallafall, och jag ser fram emot lördag!

Nu står det att det bara r 14 min kvar, av 57 sammanlagt eller vad det var.. Helt sinnes vad jag väntat idag! Men imorgon, även om det är en lång skoldag tänkte jag ta tag i psykologin som var frivilig (lika bra ju..), se om jag fattar in skapelsetext jag fått och se om där finns tid till simning beroende på hur länge där är öppet på vårta bad. SEN ska jag bara chilla, om inte klockan hunnit bli förmycket. Har ju verkligen FETASTE dagen imorgon, börjar 8.50 och går till 16.30. Det är 7 timmar och 40 min imorgon, en fredag.. Suck! Så det passar nog bra jag tar min vilodag imorgon. Och om jag inte minns fel så har jag ingen lektion alls på måndag så såfall blir det långhelg!

Nej ska låta datorn tänka färdigt medans jag går in och borstar mina tänder, sen ska jag fixa upp bilderna. Berättade jag att jag även fick 500 av mamma idag? Skulle egentligen fårtt 500 till av min generösa mormor, men mamma tankade bilen så hon fick bättre användning av dem..
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0