The devil wouldn't recognize you

Ja, jag har fastnat för lite låtar som spelas dag in och dag ut på Lindex. Kan ju berätta att det skett stora framsteg. Efter många om och men. Nu börjar jag 9.00 och slutar redan 14.00. Tycker ju att det är så kul där och jag stor trivs! Så detta blev bäst, nu får vi se hur allting utvecklar sig. Dessutom solar jag en gång om dagen här hemma i vårt solarium. Det låter mer fancy än vad det är, men om jag har tur så funkar det. Och så kanske jag inte behöver vara så sjukligt blek som pappa tilltalade mig så jag brast ut i gråt. Det är helt enkelt inte kul att höra sanningen så hårt. Men det var i helgen, och nu är det en ny vecka med nya tag!


Märks det att jag är på bättre humör eller vad? Kan ju berätta att skorna jag hittat iinte gör det värre, dom är grymma, riktigt fula faktist! Men men, ibland blir det inte som man tänkt sig! De skorna jag vill ha kostar 600:- och så jävla rik är jag inte, även om jag funderar på att göra en fuling och gå till mormor ....... DE ÄR LÄCKRA! Men sen vill jag ändå ha dem från skopunkten... Och imorgon är julen färdig på Lindex kl 10. Så självklart vill jag göra av med en förmögenhet där också :(. Livet är svårt alltså. Sen ska det bli julklappar och nyårs kläder/dricka/whatever! Alltså en jäkla massa spendering, eller så önskar jag mig nyårs kläder i julklapp? Fan vad jag är smart. Hoppas linnet är kvar på Lindex imorgon. Tur att jag har rast 11.00-11.15...!

Idag har jag vikt massa kartonger till julklapparna jag sedan lindade in i sidenband, riktigt fint! Fått värsta julkänslan och allt! När jag slutat tog jag mig till Sara praktik och hämtade henne, sen gick vi hem till henne. Gjorde snabb makaroner och köttbullar, jag åt fem stycken. Ajaj, men jag mådde illa sen så. Well, vi fick gjort hela muppen till PA't vi är så grymma och hade flyyyt idag! Sen kollade vi tv/somnade. Och beslutade oss att vi helt enkelt var för trötta för att träna. Lite over sex blev jag hämtad. Sen körde pappa och jag till trianglen och kollade skor, dock hade de inga där. Sen körde vi till skopunkten och då hittade jag dem ...... Sen körde vi hem, och jag har bara tagit det lugnt och kollat skor på internet. Mums! BRANDOS heter den sidan jag inte kom på innan, ååååh! Måste kolla där med!

Nej nu måste jag sola! Fortsätter sen!
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0