Taffsande och Copyright :(

Alltså, idag har verkligen INTE varit min dag (bortsett från att jag hade en heldag med Sara!). Vaknade halv nio, sovit dåligt och sovit lite. Städade och fixade mig. Hoppade på bussen till Sara vid ett.

Vid jägersro hoppade det på en man. En utländsk man i 35+ som satte sig bervid mig. Han hade påsar och skit han handlat, så jag hoppade ihop lite extra. Han la sin hand mellan våra säten som vid den tidpunkten verkade vara ett enda säte för jag satt i fönstert, ungefär. Och sedan under hela färden kröp hans hand längre och längre under mitt ben. Jag bytade hur jag hade mina ben för att konstatera att det kanske kunde vara hans jackkant, -men nej. Det var hans hand.

Att ha en främlings äckliga jävla hand under mitt ben (?), är obehagligt. Bussen var hur full som helst, men när han hoppade på var där flera andra helt tomma säten lediga. Ändå satte han sig brevid mig, MIG av alla jävla människor. Och hans äckliga hand, som kröp längre och längre under. När vi kommit till ungefär sofielund, hann jag bara börja på "skulle du vilja ta bo..." och hans hand försvann från att vara under mitt ben till att fumla med hans påsar och slutligen lägga upp dem i hans knä. På södervärn hoppade han av.

Resten av vägen till Sara satt jag bara chockad och tänkte. Tänkte hur jävla mycket jag ångrar att jag inte bara skrek så jävla högt på honom, att han var ett jävla äckel. Antagligen hade idioten inte förstått svenska ens. Men nej, komma hit, få pengar och sen taffsa, vad fan är det? När jag kom hem till Sara skulle jag berätta om honom, men jag började bara gråta. Så jävla äckligt. Tog av mina leggins och kastade dem. Fick låna mjukbyxor av Sara sen cyklade vi till stan så jag fick handla nya leggins, vilket Sara också gjorde. Nej fyfan alltså.

Beskrivning av äcklet:
Utländsk, 35 +, lejongul jacka, normalbyggd, kortklippt svart/grå hårig och satt rakt fram hela tiden.
Åkte från Jägersro till södervärn, hade två påsar och den ena var från Jula. SE UPP!



Annars har jag och Sara mest haft det lugnt och mys idag :). Efter vi varit i stan cyklade vi hem till henne, hon och hennes mamma åt, sen körde vi hem till mig och såg GG, alltså, det hände ju rätt mycket, men åh! Vi handlade rostat majs på TastyHouse när vi gick i stan så det åt vi till GG och EMS. Sen nu halv tio tog hon bussen hem :/. Fast vi har haft en trevlig dag! :D tack tack <3.

Och nu när hon gått och jag kommit in, så kollar jag ju alltid vad det är för personer som kollat in min bdb. Då var det en tjej från stockholm som tagit en av mina bilder och laddat upp själv JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG ALLTSÅ! DETTA ÄR ANDRA GÅNGEN!!!!!! Bilden är på mig och jag har själv fixat till den, orka att man är "stor" och snor andras bilder.
Här har ni länken till henne :)
http://inay.bilddagboken.se/p/main.html

Nej fan vilken jävla dag alltså. Och slutet på lovet och allt :(. Ska försöka somna nu. Och vakna imorgon.
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0