Nej.

Jag är fortf. inte på något humör. Men bara för att det går att logga in, känner jag mig tvingad.

Igår gick vi i skogen. Det är så skönt där bara släpper man alla jävla tankar och bara går. Nu vet jag att en km i mina steg är 1100 ca. Dock blev det bara en två kilometers. Hade behövt två mil idag. Problemet är bara att jag inte vet hur jag ska ta mig ut dit. Att cykla vore döden eftersom jag fortf. vaknar varje natt och tar medicin mot astman. Måste ha väldigt jobbiga drömmar, hur kan man annars få astma?

Idag har jag inga planer eller jo, tänkte ringa Sara och snacka. Rätt skönt med bara en enda plan. Ändå känner jag mig stressad. Men får vänta lite, vill inte väcka någon :).

Kanske ska jag slänga upp lite bilder nu? Ja. Det blir nog så.

Garderob färdig! MASSOR AV ORDNING!       Precis innan vi körde till Mini ..     Mini öppnar paket och Sara är bara söt :)   

Mat & sånt trevligt     En glad 18 åring kanske?     Mia, Mini och Sara :)  Inne på Etagé!

Mia, Linda och Tessan :)     Linda och jag :)      Sara verkar tycka om Etagés toaletter, ;P   

Tack för en riktigt kul kväll töser :)
Det är nääästan lite sorligt att man inte kommer höra Mini säga "gissa hur många dagar det är tills jag blir 18!" / "Idag är det X dagar tills jag fyller 18!". Så nu är det väl bara jag kvar.. ?
Men sålänge vakterna är gulliga, kollar på mitt körkort och släpper in mig, gör iallafall inte jag något olagligt, tack!


Har tom. Printscreenat bilder från Mini men de vill inte funka? :/ ..... Nej, later.
Tror nästan, nästan jag är på bättre humör.  Äsch.
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0