Make up your mind, it's now or never!

Somnade jätte sent inatt. Helt jävla onödigt. Meeeeeen, så kan det ju vara ibland. Så det är bra att det inte är på ett tag nu. Men, som jag säger, det kommer tillbaka, somehow. Somnade efter tre, men innan fyra. Vaknade halv nio. Det betyder att jag kan räkna de timmar jag sovit på en hand. Känns verkligen jääääävligt IDIOTISKT!

Men Jonas, du får tillbaka jag lovar ;*. Jag ska också säga att jag tar en taxi hem och sen dröjer det ungefär tre timmar tills man verkligen tar en? Nej, jag är för trött för att ens agga. Och det värsta är att jag har min jävla plattång hos honom. Så jag är ju inte mycket smartare. Skitockså!

Funderar på att köra bort till honom ändå på något sätt och tjuva tillbaka plattången. Snart dax för dusch iallafall. Sen är det fixi-fixi och sen Sara och stan. Och idag ska vi äta ugnspannkaka, på mitt begär. Igår var en riktig tjockis dag.
Tänk att idag är det sista dagen innan jag går ut på fyra veckors praktik igen. Jises. Sen gäller det att stänga av systemet och bara vara.

Skulle vilja åka iväg, bara för att få nya krafter, fan det finns mycket jag vill göra. Fast helst av allt skulle jag nog vilja bli av med min fina ögoneksem som veeerkligen kommit tillbaka. HEJ! Eller inte ... Nej, dax att städa på rummet, läsa lite bloggar och göra mig iordning.
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0