I'm gonna walk all over you

Nananana, mina skor :) Eller som vanligt, blogg.se kan inte ladda upp bilder från paint? Fattar inte vad jag gör för fel. Nej tyvärr, då blir det inga bilder om jag inte fotar dem, laddar in på datorn och laddar upp här. Men det låter och är så omständigt. De är najs iallafall och, ja det är väl allt!

Har nyss kommit hem från att hämta pappa och hans vän Gert. Har laddat upp med mina lussebullar och ett glas nyponsoppa. Mums! Har nyss skrivit ner vad jag ätit idag.. Kan ju säga att genom skriva ner det, ser man allt det "onödiga". Så nu ska jag börja äta knäckebröd, låter det inte riktigt trist? Man blir iallafall mättare eftersom man får tugga mer.

Nu ska jag in och köra min solning, eller först skriva färdigt i boken ... Ska nog köra 15/15 min idag :). avkopplande och de senaste gångerna har jag somnat ^^. Tänk att klockan snart är nio också! Dagen hara bara pyyyyst iväg. Ska skriva i boken, sola, fixa en sak, ta tabletter, flossa tänderna, borsta tänderna och SOVA! Alltså blir det inte sängen förrens halv elva, idag igen.
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0