I really hope you forgive me..

Idag är det onsdag, och imorgon är det torsdag sen är det heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg! Så skönt! Ska ta en lång skogspromenad till helgen, behöver rensa ut alla knäppa tankar jag haft. Men åter till idag! Idag har jag handlat skor :D. Mycket dyra skor, men eftersom jag har världens bästa mamma (vilket jag berättar rätt ofta nu, men det känns som om det är en sådan period som det behövs uppmuntras lite extra i, ellerhur?) så betalade hon hälften. Dock hittade jag ett par andra som jag inte vet om jag också vill ha, fast där behöver jag nog höra från Jonas att dom är riktigt fula eller något. Dessa som jag köpte var de första jag sprang på och dessa är bara så jävla YES! Skinn och allt (jo jag är så ordentlig och tar hand om fötterna).

Fast jag kan ta allt från början, för idag har varit en sådan härlig dag! :D. Körde jag till jobb (som jag gjort i två veckor och hem med, ohyes). Fixat med kläder hela dagen, vikt och så :). Slutade två, mums på det! Så kom mamma och fifi och mötte mig så handlade vi skorna typ direkt. Sen körde vi till dom thaithai vid ekohallen och handlade mat, mums. Åt bara litelite? Inte ens halva. Men det gör inget :). Sen blev jag såååå trött så jag somnade och kl. 5 hade jag lovat Fifi att gå med på hennes gympa. Sen varade den till sex och när vi kom hem och var frusen så drack jag lite te.

Nu ska vi (jag höh) köra iväg och hämta pappa som varit på aktie träff B). Sen ska jag sola och fixa en annan sak.
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0