Hej pluttisar!

Hemma nu! :) Eller ja, jag var hemma redan klockan åtta, men jag var tvungen att ta igen lite mys med älsklingen först :). Eller jag åt när vi kom hem (ägg och mackor, gud så gott!) sen läste jag alla brev jag fått från mina läkare, och ja, jag börjar fan med ett besök redan imorgon klockan tio. Nu ska jag till en yrkes och miljödermotalog, på hudkliniken. Hoppas det inte är Nils jag ska till ....... Jag vet inte hur jag känner inför detta, är nervös såklart.

Åter till min hemkomst :). Efter igenomläsningen av de brev jag fått från läkare osv. så gick jag och packade upp, har nog aldrig gått så snabbt! Älskling hjälpte till och klippte av lappar på det som är helt nytt och bara ska tvättas innan det kan användas.

Mja, det har väl blivit en del, fick tre toppar/tröjor av mamma. Några trosor som jag fick pappa att betala.. Och igår, alltså lördags hittar jag en sjukt snygg Mario Valentino väska. Som jag blev helt kär i. Kan ju smått avslöja att jag är skyldig pappa alldelles för mycket. Pappa tycker att jag är (även om han inte uttalat det) bokstavligen sjuk i huvuvdet som handlade den. Tur att han inte vet prislappen på Gucci'n. Men iallafall, ibland hittar man saker man tycker om väldigt mycket. Detta var ett sjuk köp, och jag vet vilka idiotiska tankar det finns om detta, vad händer om den går i sönder t.ex.?

Nej jag tänker inte babla på om en väska som tagit i princip hela mitt studiebidrag, utan kan berätta att det är trevligt att så pass många varit inne och kollat om jag skrivit något, även om ni vetat att jag varit iväg ;*. Saknar alla ofantligt :(...

Är inte ett smack trött (även om jag borde sova nu) för igår vid denna tiden (en timme tillbaka på Teneriffa också!) satt på en av våra favvo ställen och avnjöt det sista av vår paella och kollade in dessert listan... Överlag har vi väl haft helt ok, även om vi alla varit rätt trötta på det stället, främst vårt otroligt ÄCKLIGA hotell. En natt när jag var uppe och kissade var det två kackelackor på toaletten, då är man minsann inte sugen på att jaga dem äcklena, men jag tog en iallafall :). Inte nog med vårt skabbhotell, vädert kunde varit såååå mycket bättre! Jag har räknat på det och vi har haft sammanlagt på en vecka fem timmars sol. Och då kan man ställa sig frågan, varför i hela friden åkte vi dit för, FÖR ATT SOLA! Haha, patetiskt. Därför är det endast ett fjuttigt solstreck vid bikinin, well well, you can't have it all. Har varit riktigt mysigt att bara ta det lugnt med familjen iallafall, vi har ju tom ätit mat tillsammans, vilket vi sällan annars gör..

Nej, dax att runda av nu, ska fixa det sista som ska packas upp, det är typ necessären med smycken och så. Sen får jag väl börja packa ihop vad jag kan tänkas vara allergisk mot, för det ska jag ta med mig imorgon till dermatologen..

Förresten, hoppas alla har haft en bra vecka här hemma :)
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0