God natt... eller?

Mja, är just hemkommen från Nymans. Massor av trevligheter och på något sätt slutar vi alltid gapandes och skrattandes framför BUZZ, det är nog bästa underhållningsspelet någonsin! Själv vann jag två av tre gånger så .. ;).

Nej, klockan är långt efter elva och närmar sig tolv, här sitter jag. Och nu ska jag duscha, packa det sista och sedan hinna få lite sömn innan klockan ringer kvart i fem, då ska älskling på något vänster ta sig från mig hem till sig och hämta bilen och sedan köra oss till Sturup. Vet faktist inte när planet lyfter men det är mellan sju och halv åtta iallafall!

Och varför jag satte mig här var faktist för att jag inte berättat om i torsdags! Då slutade jag två och blev sedan hämtad av min familj samt J, så körde vi till DK, och tivolit, där vi vann massor av saker till Fifi. Sen bara för att vi var "tvugna" testade vi en sorts gripklo på Ipods, och vi fick en! Dock en shuffle bara så den är ju liten och utan skärm, men ändå! Allt vi stoppade på var 80 dk! Så nu har älskling en metallic lila 1GB shuffle :). Fast han vägrar ladda hem itunes så han kommer väl ladda den från min, om en vecka, haha!

Nej, nu ska jag ta mina tabletter och fixa mig så gott jag kan innan älskling kommer, sen ska jag somsagt in i duschen.
Smack!

Kommentarer
Postat av: mallan

Vivi, ska du åka bort ? Alldeles för längesedan vi hördes av eller träffades . :( pusss på diiig

2008-11-23 @ 13:37:57
URL: http://malinholmdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0