Do-do-do, do y-oo-u fe-e-e-l -?

Do you feel?


Världens pumpigaste musik på NRJ, det är ju kväll nu, så vad förväntar jag mig? Hade mycket hellre stått på ett dansgolv än suttit här. Well well. Kan berätta att inte förrens NU har jag stängt av theme park, jag är riktigt nördig, ikväll! ;) "Klarade" hela spelet, så det är skönt. Dock har jag bytat mellan spelet och "När lammen tystnar" med Hannibal Lector. Den är lite äcklig. ^^ Sen nu när jag stängde av spelet så var det "when a stranger calls" och "the grudge" också, samt massor av andra läskiga filmer på udda tv kanaler. Först fattade jag inte varför, sen slog det mig att det är ju för det är halloween nu!  Haha, ibland är inte hjärnan med alltså. Men vad ska jag somna till inatt då? En blodig skräckis? TROR INTE DET! Ska sova ensam ( i sängen ....)  och allt ... :/

Nej ska väl plocka undan rentvätt och så, sen nanna. Jo jag ska ju köra hela proceduren med tandtråd och skit också, älskade tandläkare. Men ändå är jag glad för det, fick två flaskor smaksatt kolsyrat vatten, - jätte gott! Ingick i serien MORE. Och de är utan sötningsmedel, naturliga aromer av frukt, sockerfri och utan färgämnen. Och flaskorna är riktigt fina! Haha, jag är förpackningsinställd. Saker blir vackrare om de är i en fin förpackning, right?

Nej kära ni, sängen kallar (och en del bloggar man SKA ha tid att läsa på lov) , typ?
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0