Allhelgonadagen

Idag har inte en jäkel namnsdag.

Har pratat med Sara, vilket var trevligt. Fast det blev väl en snabbis ;P. Kanske träffas vi imorgon, det beror på vad som händer förövrigt!

Funderar över om jag ska höra av mig till någon annan. Nämner inga namn. För det orkar jag inte. Utan inställningen från denna person har varit rätt tråkig, så jag tror jag skippar det. Även om det är synd...

Har jag berättat om min dröm inatt? Den var JOBBIG. Tycker om att ha koll på saker och ting, och någon hittade saker som jag inte ens borde ha kvar, det kunde gått illa om personen i fråga fortsatt. Visst låter det som om jag är kriminell? Nej det är jag inte. Bara lite busig. Väldigt längesedan dock. Ohja, när vi städade garderoben hittade jag min dagbok som jag skrev i för mer än två år sedan. Det var lite sorligt, så jag grät lite. Fan jag vet faktist inte vart den är just nu. Är den under sängen så ...fan. Okej, den var inte under sängen. Det är nästan värre. Kanske borde jag bränna upp den.

Kanske borde jag bränna upp andra saker. Känslan av att göra sig av med saker ingen behöver veta något om, genom att bränna upp dem (så som pappersbitar och dylikt) är bra. För då vet man att ingen någonsin behöver komma i kontakt med det. Det låter nästan som att jag är en störd pyroman så nu ska jag sluta skriva såhär. Prio1 är iallafall att hitta min handskrivnadagbok :S.
Hittade den nyss, pust!

Nej nu ska jag kanske spela lite ps? Det är skönt att ha tid för sig själv ibland.
Känner att jag inte är så hängig längre, vilket är skönt. Dock måste jag ändå tänka igenom vissa saker.
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0