Tjenamoss!

Första dagen av lovet, hur känns det? Finns bara sju bokstäver som kan beskriva det.
H Ä R L I G T !
Right? Kan ju säga att jag känner mig extra peppad då jag precis skrivet hela  vår fina mupp, och det känns så jävla härligt! Känns som om vårt arbete kan bli ritkigt bra! Vi ska bara börja också .. ;P haha.

Idag vet jag inte vad som händer, vill baka lussebullar (hur många dagar har jag inte sagt det?), träffa Sara innan hon åker till GBG samt åka skridskor på stortorget för det är så klassisk mysigt. Varm oboy och lussebullar, mums! Kansk ska baka nu och sedan åka dit och åka skridskor? Well well..

Igår var jag först med Sara en stund, vi gjorde inget vettigt alls, men brukar vi gör det? Nej, vi bara flyter ... :D.
Sen vid fyra typ blev jag hämtad så körde vi till Pauli kyrkan och såg Polisens musik grejs. Alltså orkester och kör, vad kan bli finare?

Därefter körde vi och handlade Chicken wrap till mig för jag ville inte ha pizza, så kom vi hem, åt, såg på en julfilm, körde hem till älskling, såg Heartbreak Hotell, och somnade vid .. tolv typ. 

Nej, nu orkar jag inte sitta mer vid en dator ...
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0