Tierd

Usch, igårkväll gick jag och la mig vid halv ett. Jag fick verkligen hela dagen att gå, även om jag inte bakade lussebullar, skickade in en mupp, eller rensade min dator. I skolan hade jag först psykologi prov på PDP och BP, (psykodynamiska perspektivet och beteende perspektivet) visst låter det kul? Well det kändes som att det gick ok iallafall :). Därefter var det expo och jag blev färdig i sista sekund, bland de första. Så skönt att ha det avklarat!

Idag iallafall, börjar jag halv tolv, så jag sov till halv nio imorse, mums. Sen har jag bara suttit och läst tidningen och så, .. Ska snart hoppa in i duschen, eller nej, jag tvättar håret över badkaret, sedan går jag upp i duschen och tvättar kroppen, för att jag inte ska utsättas för  onödigt mycket vatten. Så det är sin lilla process! Och lite innan elva (fuck en halvtimme kvar?!) kör jag till skolan med pappa. Nej, dax att pysa...
Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0