På obestämd tid

Bättre att inte säga tider om man inte kan hålla dessa, eller?
Jag saknar ändå, men det börjar bli tråkigt nu när flera timmar har gått, suck.

Jag borde se på något tråkigt avsnitt på svt's hemsida, då detta var vad dagens naturkunskaps lektion gick ut på. Istället har vi varit på Vellingeblomman, druckit glögg, ätit äppelpaj och ätit glass med chokladsås... Ja, jag har slutat skriva dagbok på allting jag äter eftersom jag inte är allergisk mot något (av det jag blev testad för). Det är därför jag bara proppar i mig onyttigheter. 

Det kliar på min rygg och jag kan inget göra men innan klappade mamma mig, så otroligt skönt! 

Har haft ett "serious talk" med pappa, 800 riksdaler tyckte han 66 euro var i svenska kronor, äckligt! Mitt i juletider och allt. Även om mormor betalade 7, så känner jag mig ändå så otroligt fattig. Det är jag inte om jag tänker efter, kortkontot är bara det lättilgängliga kontot, men ändå. Tänk att jag la 16' på mc körkortet, skulle kunna dränka mig i en vattenpöl när jag tänker på det bara. 

Och så har fotona kommit ifrån skolan, och jag har tydligen bara två val, klassfotot eller HELA paketet med foton på mig för 350:-. Samt att studentmössa gärna ska beställas. Allting kostar och pappa tänker inte vara med på ett jävla öre. Nej, istället berättade han LITE intresserat att hans vän Gert, hans granne skulle sälja sin Ferrari. Precis som om vi övriga bryr oss, nej. Men en Ferrari, jovisst fundera du över det! Är det konstigt att man ibland blir så besviken?

Orkar inte bekymra mig över så mycket jag måste göra, det är INTE bra för mig att oroa och ha saker "liggandes" som gnager. Fan, jag borde kolla läxan nu iallafall..
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0