Lill-lördag, onsdag, mitt i veckan, whatever ..

Ja, som sagt. Mitt i veckan.

Idag tog jag av mina lappar, eller skolsköterskan och Sara hjälpte mig, det gjorde riktigt ont, men det är så skönt att fått av dem. Och av 110 tester är det på några ställen som det blivit rött och man ser en irritation, på ett ställe har det nästanpå bildats blåsor och bölder, samt en riktig "knuta" som är röd och hård. Är riktigt nyfiken på vad det är för något :).

Annars har vi bara haft expo hela dagen idag, har börjat på ett nytt arbete då jag ska inreda en fd. missbrukare och hemlös vardagsrum. Stod väl mest och stampade, kom på vissa saker som jag vill ha in iallafall. Annars har det väl bara varit en mysig dag.. Snöat i princip hela dagen vilket aldrig är fel! Så när jag åkte hem vid tre, och var hemma ca. fyra i Oxie, var det snö överallt. Och detta resulterade i att jag fick kära pappa att gå upp på vinden och leta fram mina tjocka Merell (namn(stavning?) allt-i-allo-väders-skor.

Klädder på mig varmt, sen kom Chrille och hämtade upp mig så körde vi till MediaMarkt och handlade paket till Mia, och därefter till Burlöv då det var dax för älskling att skaffa ett nytt abonemang samt telefon. Själv kollade jag lite på Bikbok, Veromoda, och letade efter kappahl eftersom jag hittat/testat en jättesöt kofta därifrån. Men Kappahl hittade jag inte, sen körde vi hem till älsk. så kollade vi PB, näst sista avsnittet :). Körde hem till mig så jag fick tvättat håret och skulle se sista PB hos mig, men självklart vill inte min dator det, så det gick helt enkelt inte....

Och, idag fick jag pengar av mamma :). 1000 riksdaler för att vara exakt. Mycket vänligt ;*. Och det behövs verkligen i juletiden. Så nu fortsätter jag leta vidare till älskling, har ju redan handlat en sak, men det är bara något litet... Det är svårt med honom, jag känner inte att det är kul att handla ett t.ex. D&G skärp, okej han hade blivit glad, men 1500, för ett skärp? Okej, jag kanske inte ska säga något ....... Men ändå. Är det inte roligare ändå att få något annat? Det hade jag tyckt ...

Har blivit förkyld, vilket inte är kul. Min näsa är helt körd. Tur att jag tog hem vad fam. Ljung handlat till mig på bordershop, kanske dax att ta en stark shot? Jag fick iallafall en turkisk peppar för gajol var slut ... Men det är inte att deppa för det, den är stark, men god! Mums, mums...

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0