Keep up the good work?

Jag har blivit tillsagd att ta det lugnt, att inte stressa upp mig för småsaker och ibland inte försöka göra saker så perfekt, eftersom jag inte mår bra av det. Stress heter det och är inte helt främmande idag.

Det är också därför jag låtit datorn vara denna helgen, men nu är det nog dax att uppdatera.
I fredags var jag sjuk, hemma från skolan och låg i soffan i princip hela dagen. Vilket medfört att jag är LÅNGT bak i skolan. På kvällen tog jag det väldigt lugnt hemma med älskling, tittandes på To fast and furious, tokyo drift. Därefter somnade vi ..
Lördags förmidag spenderades med mamma i stan, massor av julklappar till Fifi, ta det lugnt hemma, efter vi ätit körde jag och min andra halva bort till Carro och Theis för Carro fyllde artooooon :D. Så fick hon öppnat lite paket från oss och så :). Sen körde vi för att vi inte skulle störa dem, så körde vi till Ica Maxi, handlade godis och glass ... Och sen hem till J, så såg vi -host- JAG, Britney for the record. jag tycker synd om henne, ung, men ändå har det hänt massor av konstiga saker i hennes liv, dock har hon för det mesta själv orsakat problemen.. Iallafall, den var bra. Sen skulle vi sova, men inte somnade jag.. Efter en timme kanske ....
Söndag idag, vi skulle köra runt Jonas föräldrar, men nejdå, Där var inte plats i bilen till mig, så jag åkte med mamma vid elva till stan så handlade vi de sista julklapparna. Hem lämnade klapparna, lämnade Fifi hos mormor, sen körde vi till Limhamn för att leta upp Jonas, hittade inte honom, körde hem, packade in julklapparna. PUST! Nu sitter jag hemma hos J, och ska kolla på läxa, .. medans han äter. Nej, dax att göra något vettigt.
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0