Julkänsla?

Idag har dagen varit som den varit. Var 40 min på psykologin, sen hämtade pappa mig så körde vi till sjukhuset, då jag fick konstaterat att det är GULD och nagellack (ett medel som finns i nagellack) jag är allergisk mot. Wiho! Sen fick jag två nya lappar också.... Därefter blev jag körd till skolan, då vi hade Expo, eller ja att vi ska fixa ett vardagsrum till olika personer. När skolan var slut vid tre, tog jag och Malin tåget och jag hoppade av i Oxie och gick hem till älskling.

När han kommit så fixade han till sig och sedan åkte vi med Mia och Mojje in till stan. Så gick vi Davidshall-Gustav, men, det är svårt att känna riktig jul när det typ regnar, det ska ju vara snö... Nästa gång det är snö så ska jag ut och ta bilder. Alltså, nysnöat :). Så ja, vi gick väl i någon timme, sen tog vi bussen till mobilia där vi mötte upp älsklings familj. Gick där lite och sedan hem till J för att snabbt äta lite och sen köra mig hem innan hans träning...

Så nu sitter jag här, snorig och ont i halsen. Har precis pratat med Sara :). Vilket alltid är trevligt! Något som dock inte är så trevligt är att Sandra ringde innan, nej jag bara skojade ^^. Men det otrevliga är att jag inte vet om jag kan/orkar/är för sjuk för att gå ut imorgon, vi skulle ju ut och dansa och allt..... :( Istället blir det nog en rätt SÖVD kväll. Mys och film ser jag fram emot annars ..

Nej ska väl runda av nu, har just kollat på där jag är allergisk mot guld på ryggen, fyfan... Typ blåsor och så uppsvullet! Så nu är det inga smycken alls.... I ETT HALVÅR, det tyckte läkaren iallafall. Så nu ska vi ut och leta plast örhängen till mig, kuuuuuuuuuuuuuuuuuuul.
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0