Jordbävning i landet lagom?

Japps. Det var det du vaknade av runt sex. Det var det jag vaknade av. Förstod inte varför mitt rum skakade och det knakade i väggarna. Faktist slog tanken mig. Men hallå, sånt finns väl inte här, i lilla landet lagom? Jovisst gör det det. Det är folk tom. i stockholm som känt det, så inte är det konstigt att det skakat en del när man bor runt fem mil från var jordplattorna rörde sig. Är det inte häftigt? Det uppmättes till 4,5-5. Vid 6 börjar husen falla... Lite läskigt samtidigt, men ändå lite ... Så nu har vi varit med om det också kära vänner!

Så ja, efter det var det svårt att somna om, då mamma och pappa diskuterade vad det var som låtit, och detta gjordes inte i lågt snack. Lite segt att vakna åtta då jag börjar två idag.. Och jag somnade halv tre inatt! Kunde inte somna, såg en film ungefär som "Bowling for Columbine". Men ändå inte, men ändå lite. När den var slut och det inte gick något annat insåg jag att det var dax att somna..

Somsagt, när jag vaknade åtta, gick jag ner, och sedan har jag bara ritat, tänkt, ritat och ritat! Håller på att skriva en prislista på allting och det får väl vara det sista, ska rita in en stereo och en lampa, sen är jag färdig med själva grunden. Ska måla och skriva en text till :). Men efter jag letat upp det sista nu, så ska jag äta och sedan ge mig på psykologin som jag inte börjat med än... Ånget! Jag fattar inget av det. Eller jo, lite men jag kan inte förklara det iallafall. Och Zaids prov, gosh! 

Börjar som jag sa, 13.40 idag. Och då ska vi bowla, gäsp! Det är verkligen tråkigt. Sen ska jag och Sara hem till henne och plugga, och på kvällen blir det träning. Riktigt längesedan nu, säkert en månad sen.. Så det ska bli trevligt iallafall. :)

Nej, nu ska jag leta vidare..
Smack !

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tyckte att det va ganska coolt med jordskalv, dessvärre hatar jag bowling. för jag förlorade :(

2008-12-16 @ 18:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0