I min egen värld

Kan man helt enkelt säga idag. Började med att jag var helsäker på att jag började 9.40. Men iallafall :). Och en del blev väääääldigt nyfikna efter det, " vad handlade du?", "var det dyrt?", "vad kostade det?".

Sen slutade vi och jag tog tåget till Oxie med Malin.. Gick hem till älskling och överraskade älskling med min närvaro :). Åt, mös och somnade. TIlls fam. Ljung kom hem och Mia gick igång "det är en mobil som ringer i trappan, det har ringt minst fyra gånger nu!" Men det är gulligt, jag tycker om att vara där :).

Sen kom mamma och hämtade mig, kära mamma. Kom hem, (Jonas cyklade hem till mig?) mamma smörjde in mig, och sen körde vi bilbana allihopa. Så fruktansvärt kul, och jag är grym ^^. Och vid nio såg vi efterlyst och nu cyklade J för ungefär en kvart sen ..

Förövrigt har jag väl inte gjort något vettigt idag, inte något av det jag skrev upp iallafall.. Men imorgon ska jag och Sara göra ett riktigt läx-ryck, och det känns jävligt bra. Med tanke på att jag har inlämning av expo, prov i psykologi ( Psyko Dymnamiska Perspektivet och Betende Psykologi) samt att jag gärna skuffar undan naturen och får det överstökat. Men det är tills nästa vecka .. Så jag har iallafall lite tid på mig, annars betyder det att det blir en riktigt pluggis dag imorgon, men jag antar att det behövs :). Och självklart behöver jag träffa Sara med ;). Hon kollar in i min blogg varje dag ju, även om hon inte läser .. ;P. Skriver jag verkligen så mycket? Well well, .. Dax att bli insmord en sista gång, borsta tänderna och sooova. Även om jag har så svårt för att somna, och idag har jag ju redan sovit en gång ..

Fan, jag borde tagit med mig lite läxa hem, så jag kunde gjort det nu, är riktigt pepp för det idag. Iallafall just nu! Alltså, jag slutar nog skriva nu, annars vet man inte vad jag mer kan kläcka ur mig .. "sugen på läxor"... ??

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0