Gott nytt år!

Den vanligaste rubriken denna dagen igen. Muaha. Jag är så jädra neutral.

Somsagt, nyår idag. Vet inte vad jag känner för, faktiskt hade det varit väldigt skönt att bara vara lite ledig idag. Inget hårt festande, bara lite lugnt hemma chill med familjen. En traditionell nyår. Fast traditionellt i denna åldern är smuggelsprit, minst klänningen ever och en äcklig bakfylla imorgon samt frågetecken som "vafan gjorde jag igår?".

Jag känner för god mat hemma, lugnt och trevligt sällskap. Men klart hade det varit riktigt ball att umgås med "alla" (jo DET vill jag också, och dansa tills det blir morgon). Känner inte för att ursäkta mig för att jag inte vill parta hårt. Men min huvudvärk som kommer och går som den vill, gör att man inte vet. Well, well.

Imåndags var vi ju på Étage, riktigt kul, grymt mycket folk! Gick därifrån vid tre, och Jonas skulle ta ut pengar (det sista till taxin). Själv klart .levde han lite gott inne på Etage med allt vad det innebär, våra pengar räckte inte till taxin. Men vi fick låna av Sara :). Så vi var hemma vid halv fyra.. Sköönt. Träffade en riktigt gammal klasskompis, som berättade att vi varit hos min mormor, sett TItanic och ätit glass. Så romantiskt! Haha. Vid en förbipassning frågade han om inte jag skulle bjuda ut honom..? Jaja.

Igår var en seg dag, riktigt trött och på kvällen mådde älskling inte alls bra. Men som den envisa åsnan han är tänkte han inte ta sig till sjukhuset. Idag mår han väl liiite bättre. :/ Plutt! <3

Nej, nu ska jag be mamma tvätta lite svart, sedan göra mina uppskattade chokladmuffins, samt fixa mig. Ikväll är älskling och jag på varsitt håll, med våra familjer för att träffas senare mot tolvslaget! Nej kära ni, även om ni är få atm.
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0