God Jul!

Det är nog den vanligaste rubriken idag, eller?

Well, vaknade strax efter sju av att jag var en del kissig...... Lite innan åtta gick jag upp, och väl inne på toan kom älskling också? Sedan gick vi och la oss, sov en kvart, sedan var det dax att gå upp. Min släkt kommer till mig vid tolv. TOLV! Alla andras kommer vid tre tidigast, men Borg måste vara värst. Faktist stod det på text-tv idag att "Svenskarna litar mest på Borg". Hehe ..

Iallafall när vi kom ner så hade vi bestämt att vi skulle öppna varandras julklappar (mina och älsklings). Jag visste ju att han skulle ge mig något med spa, och det blev The Lodge. Riktigt fint på romeleåsen :D. Har varit och kollat in bilderna på hemsidan med samma namn. Mums. Av mig fick han en tröja och tre skärp :). Well, det var saker han behövde. Har ju haft massor av tankar, -faktist. Och nu när jag vet att jag fått pengar (matersättning) från praktiken som var hela 725 kr, så har jag sagt att vi ska ut och kolla på en rakapparat. Ochi mellandagsrean är det nog fiffigt.

Är hos Jonas nu om ingen har hängt med. Fick en mycket fin Orrefors skål precis av Mia och dem, tack! Det känns så bra, tänk så hemskt det skulle kunnat vara om man inte kommit överrens med sina sk. svärföräldrar? Nej, dax att dra oss hem till mig nu, hörs sen! Och hoppas att alla inklusive mig själv får en fin och trevlig jul.
Smack !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vivi, det är INTE bara hos er som släkten kommer klockan tolv. Det värsta med våra detta året var att de stannade till halv två på natten vi firade julafton i 14 timmar . HAHAHA

2008-12-28 @ 19:11:53
URL: http://malinholmdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0