Fri vilja

Eftersom mitt internet inte fungerar på min dator, har jag tjuvat mammas, massor av gånger! Men ibland får datormusen fri vilja. Intressant, ellerhur?

Idag vaknade jag elva, ELVA! Jag har nog aldrig vaknat så sent, men det var så jävla skönt, tills jag bestämde mig för att gå upp och det stramade på ryggen, inte kul. Gick upp, åt frukost, Sandra ringde så hade vi vårt samtal, och kom fram till att det inte var någon skola alls för min del idag! MUMS! Nu är klockan tre ............ Jag har iallafall städat på mitt rum så gott jag kan, kan inte bädda sängen, då spricker tejpen upp, ännu mer. Ja, det har sprukit upp redan, men jag är ju förhelvete rörelsehindrad just nu.

Mamma hade varit hos mormor i förmiddags, då ville mormor betala mammas väska (ja hon handlade också en på Teneriffa), men mamma tackade nej och berättade om min väska. vad slutade det hela med? Att mamma kom hem med sjuhundra ifrån mormor för väskan, vaddå världens bästa mormor? Inom två veckor har jag nu fått över 1000:- av henne. Tyvärr verkar de alltid försvinna på något sätt. Jag måste bli mer sparsam. Har jag berättat att jag fick 100 kronor av farmor för att vi skulle på semester. Av mormor, 500. Men det är ändå tanken som räknas, eller?

Nej, nu ska vi dra oss till Vellingenblomman för att kolla in julen, mys mys!
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0