En rolig sak..

Haha, kom att tänka på denna dialog idag, dock utspelade den sig igår i Drive thrun på McDonalds, i Lockarp.

Jonas:  -Matte!? Matte?! MATTE????
(Matte är Jonas "klasskamrat" i skolan, Matte springer bort till oss bilen)
Matte:  -Hallå (tittar mot kassorna), äh måste.. (pekar bort mot kassorna) tillbaka, är det din bil?
Jonas:  -Ja okej, nej det är farmors ...
(Vi väntar på att maten ska komma .... Och Matte kommer tillbaka till oss)
Matte:  - Ska du äta fisk?
(samtidigt sträcker han en glass till Jonas)
Jonas:  -Nej det är hon, (pekar på mig), precis som glassen ...
Sen körde vi.

Haha, verkligen kul, "ska du äta fisk?". Okejdå, kanske lite internt. Men ändå :).

Iallafall träfade jag Mås och Gummsi igår, och sedan Mås och Jonas på kvällen, mysigt. Tog det väldigt lugnt och bar snackade/kollade på tv :). Mås gick typ .. lite innan elva, och vi gick inte och la oss förrens ett typ. Gosh.

Idag är det fjäärde advent! Tycker det borde vara julafton den fjärde advent, känns väldigt fel nu liksom? Varför firar man annars advent? Idag är det iallafall planerat att jag ska träffa Sara en stund, vi ska göra lite PA. Sen fick jag reda på av mina kära föräldrar att den jul konserten vi skulle på i Paulikyrka är idag, kl. 6. Så Jag planerar (utan Saras vetskap) att åka till henne snart, måste ringa och höra så det funkar, annars vet jag inte hur jag gör idag. Nej, ska somsagt höra av mig till Sara nu!
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0