Åh, är helgen redan slut ..?

Har er helg också varit ... Annorlunda? Längesedan jag var såhär trött ... Därav DÅLIG uppdatering.

Kör en snabb repris av veckans slut..
Fredag: Jag och Sara blev hämtade av älskling så körde vi en runda i stan sedan och handlade falafel/kebab tallrik. Körde hem till mig och åt, körde lite bilbana och allmänt chillade. Sen körde vi till älskling där han åt, och sedan hem till Sara där det  blev fullt hus och det även bjöds på tacos :) <3. Sen blev det idol och lite snack efteråt. Vid typ tolv, körde vi hem och somnade snabbt .....

Lördag: Vaknade vid elva, "fixade" oss och såg sedan prison break. Sara hörde av sig om inte jag ville hjälpa henne med hennes barngympa.. Drog lite på dagen.. :( Men hon löste det! Så jag och älskling åkte in till stan för att leta julklappar, istället hamnade vi på Jensens och gud vilken god frukost! Hähä, busigt. Gick lite i stan och sedan blev jag avsläppt hemma, fixade mig och sedan körde jag till Sara (och mamma vid min sida såklart!). Fick mig själv trevligt onykter tills klockan närmade sig tre, då blev det förmycket och tur att jag har jonas som hjälpte Sara, med det jag inte kunde :). Gick till gustav, åkte buss med Sara hem, tog en taxi hem till Oxie. Tacka gudarna för det. Hade inte klarat åka buss....

Söndag: Vaknade upp fint och allt klockan tio, eftersom min kära pv skulle spela match. Så han gick och jag låg kvar i sängen för säkerhetsskull. Sen mådde jag inte bra. Syn och hörsel typ, försvann? Well, jag hade ju en trevlig stund och jag ville verkligen dö. Eller alltså ja, ni vet. Sen gick jag och la mig och sov i några timmar.. Vaknade, gick ner och la mig framför tv'n. Ringde upp Mås som jag missat samtal från. Hon skulle ta sin efterlängtade dansuppvisning och det lät ju jätte trevligt! Det var vid tre typ.. Så det lät ju bra och allt. Så vi la på, jag kollade lite till på tv. Kollade på klockan14.40. hade ju aldrig hunnit till Arena, och jag var tvungen att duscha.. Synd. Förlåt Mås..
Kollade vidare på tv/halvsov. Ringde Sara, så snackade vi ett bra tag, Jonas kom, mina föräldrar kom, vi la på. Jag och mamma tog en runda i stan. Självklart körde mamma. Handlade mos från Orvars. Dagens andra mål, eftersom jag fick i mig en tallrik cornflakes innan på dagen. Därefter blev det även en jordgubbsmilkshake. Körde hem och där satt Jonas så gick vi hem till honom, han åt och jag såg GG, och nu sitter jag här. Ska snart ta mig hem, vet inte hur bara ...
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0