11 lappar på min rygg..

11 lappar, 110 olika tester. Hela jag är ett stort orörligt plåster känns det som. Kan inte ens ta på mig kläder själv ... Och nu under kvällen har jag typ fått domningar i vänster arm samt ryggont på samma sida, inte ok.  På onsdag blir jag fri, då ska jag ta av dem, sen är det två läkarbesök för att kolla upp om det finns något av de testade ämnena jag är allergisk mot. Jo på torsdag får jag ännu ett ämne, plast, plast ifrån Lindex.

Förresten var jag där idag (okej, jag släpade med mig kära Sara och Sandra också), samt att jag fick mitt paket :). Fyra förpackningar med schampo, balsam, repair-kur och ett hårspray från Elite :). Mycket fint och luktar jätte fräscht, men frågan kvarstår, kan jag använda det eller inte?
Man kan ju säga att jag kommer vara onaturligt naturlig denna och nästa vecka, eftersom jag inte vet om det är mina krämer jag är allergisk mot ......

BTW, kul att se att folk hänger med om när jag skulle komma hem, "alla" var inne och läste igår ;*.

Kan dra kortfattat vad jag gjort idag, testade student mössa i skolan, sjukan, Graffiti-lunch, snabbis stan med Sara och Sandra, Sara och jag lagade spaghetti och köttfärssås hos mig (jag åt, kött), körde in till stan för att se julbelysning, släppte Sara på vägen, avsläppt hemma hos älsklingen, mys mys mys!

Imorgon börjar jag 15.10, och slutar 16.40, inte ok. Så imorgon ska jag sova ut, med en tejprulle på ryggen, men ändå, skönt! Sen har vi pratat om att åka till Vellingeblomman, alltid trevligt :). Nej nu värker ryggen så in i .. så nu är det dags att ta alla tabletter jag ska ta, kissa och sova!
Smack ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0