Update.

Jag har träningsvärk i HELA min högra arm, endast. Ja, lite i nacken också, men det förtjänar jag när man pressat som jag gjort de senaste två dagarna. Har varit riktigt skoj att äntligen jobb mässigt få köra mc. På riktigt!! Har legat och "glidit" i sexans växel, med full gas. Nästa moment är ju att pressa ur varje växel. Änsålänge topp, 170km/h. Utan att pressa något (mer än nacken!) Då är det bara fullt vrid på gashandtaget. Fyfan vad jag är glad över min motorcykel. Något som lite smått börjat bekymra mig är jonas jäkla ekonomisnack. Sälja bilen, sälja motorcykel, sälja aktier. Hallå. Vad tror du det kommer att kosta för oss att flytta in. Det vi behöver är möbler, resten fixar hyresvärden. Denna veckan ska Chrille iväg och kolla på den, bestämma vad för el det ska vara. Bäst för honom att det blir snyggt .. Eh, jag pratade om att sälja grejer. Efter Jonas rabblat upp allting han kunde sälja för att få loss pengar så frågade han mig, "ja, hur tror du att du kommer klara det ekonomiska?" ovuxet svar nog "Vaddå, det löööser sig alltid". Inget att vara nervig över. Motorcyklen vill jag verkligen INTE sälja. Och bilen, tja, den säljer jag "gärna" och köper en något billigare, både totalkostnad och drivmässigt. Och MINDRE framför allt. Vi behöver inte kånka på ett rymdskepp, älskling och jag.

Tog verkligen en runda i huset igår här och kollade vad vi vill ha och inte. Verkar som att vi tar deras finstolar. Igår pratade vi om att klä om dem i svart, men det kanske blir lite väl drastiskt. Kom på grått imorse, och nu i skrivande stund kom jag på beige. Det ska vara diskret men fint och enkelt. Klä om dem tänker vi alltså. Tur vi känner alex krabban. Får ju höra med honom ...

Om fem minuter borde jag vara på Prenzo. Så det är väl dax att stoppa ner datorn och börja röra på röva. Denna veckan blir en tuff vecka. Nästan precis som alla andra veckor.


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0